tisdag 21 februari 2017

Vad vill du veta om Hamburg?

 Inner Alster, Jungfernstieg

Förutom en dag med en väldig massa e-mail med anledning av min utställning på Hovdala i sommar så har jag även valt lite bilder. Jag ligger just nu på fyrahundrafemtiosju stycken och ska ner på cirka åttio. Wow, liksom...
Idag kikade jag på senaste resan till Hamburg. Det var strax innan jul tillsammans med Lars Dareberg som filmade och såg till att mina fötter var iskalla. Jag fick en stänkare med Underberg lite då och då.
Värme mina vänner, värme... 
Hamburg är en självklar och viktig del av såväl min barndom, ungdom som idag. Trots min starka kärlek till Finja så önskar en del av mig att jag hade bott någonstans i den här staden. Massor med känslor och därför också, såklart, en självklarhet av sommarens utställning. 
Kanske måste jag dit en gång till ganska snart...

Hamburg Hauptbahnhof

Hotel Graf Moltke, Steindamm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar