torsdag 16 februari 2017

Darebergs film om mina fötter...

 Lars Dareberg och drönaren

Allt det här började i slutet av oktober 2016. Bara någon vecka innan jag och Dylan åkte till USA för att följa det där amerikanska valet.
Lars Dareberg kom till rätt del av Skåne för att filma mig, min kamera och mina fötter inför utställningen på Hovdala till sommaren. Det som började vid Finjasjön har sedan inneburit en viktig tripp ner till mitt älskade Hamburg och idag blev det flera olika ställen i Malmö.
Det var ganska kallt och blåsigt men oj, så vackert. Kolla den här bilden som Lars har lagt ut på Instagram ikväll: Lars Dareberg - Instagram
Den här filmen kommer vara en del av utställningen på Hovdala. Stort!!!

 Film och mina fötter

 Way too cold och definitift inte tillräckligt vackert för en bild


1 kommentar: