onsdag 15 februari 2017

Mamma Gun-Britt och hennes underbara utställning...

Mamma Gun-Britt Johansson 

Idag har varit en sådan där skön och ganska annorlunda dag. Förutom en underbar sol och flera plusgrader så har jag dessutom tillbringat en fin eftermiddag tillsammans med min älskade mamma Gun-Britt i ett litet galleri inne i Hässleholm. Detta är första gången som hon har en egen utställning och det gör mig riktigt glad och varm i hjärtat. 
Maja Ögren Andersson som är reporter på Norra Skåne kom förbi och gjorde en ordentlig intervju. Det kommer att bli ett fint reportage i lördagens tidning. 
För alla er som läser min blogg men som inte vet särskilt mycket om Hässleholm så kan jag berätta att min mor har jobbat med bildkunskap i över tjugo år. Hon är en grymt engagerad rackare och har stöttat och målat med allt från unga till gamla runt om i kommunen.
Många vet vem hon är och jag är en väldigt stolt son.
Hennes utställning hänger på Senioren inne i Hässleholm. Missa inte!

Norra Skånes reporter Maja Ögren Andersson

Pappa Ralph och kompisen Jan

Min favvis

Dylan kom efter skolan för att hjälpa till att hänga upp tavlorna
 
Mina älskade föräldrar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar