söndag 19 februari 2017

En vecka med allt och lite till...

 Familjen Jeppsson på strålningsenheten i Lund

Oj, vilken vecka det här har varit. Det har blivit en väldig massa jobb och en grym mängd bilder. 
Det började redan tidigt i måndags hemma hos familjen Mandelmann på Österlen. Jag var sjuk som tusan och längtade hem till sängen. Detta till trots så blev det ett kul och bra knäck.
Tisdagen tillbringade jag med Jeanne och Patric på strålningsenheten i Lund. Detta var det första av fyra besök på Universitetssjukhuset i Lund den här veckan.
I onsdags njöt jag av en dag med mina föräldrar på Senioren i Hässleholm. Mamma hängde upp sin utställning som har gjort henne nervös som tusan den senaste tiden. Maja Ögren Andersson från Norra Skåne kom och gjorde en intervju. Kolla här: Gun-Britt Johansson - Hobbyn som bara växte och växte

 Mamma Gun-Britt och pappa Ralph hänger utställningen på Senioren i Hässleholm

På tisdagen var jag i Malmö för att dels ha ett viktigt möte med två av mina sponsorer inför utställningen på Hovdala i sommar. Dessutom filmade Lars Dareberg (kanske blir det en runda till, vi får se) det som berättar om mina fötter, bilderna, resorna och vad allt det här har handlat om de senaste tio åren.
Fredagen var fullspikad med jobb och det började redan tidigt, tidigt, tidigt på morgonen. En kopp kaffe och en resa tillbaka till Lund. Jag har följt Jeanette Johansson i snart tre år. Ibland ses vi flera gånger i veckan, ibland har vi tagit paus och gjort ett uppehåll. Just nu ses vi ganska ofta eftersom något väldigt viktigt händer. Detta vare sig kan eller vill jag berätta om just nu. Vänta bara...
Glad söndag på er alla!

 Mandelmanns i Djupadal på Österlen

 Mina fötter i Malmö

Jeanette Johansson i Lund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar