fredag 9 juni 2017

Oj, vilken dag!

 Tekniska skolan med Patric Jeppsson klockan 14.30 idag!

En galet crazy dag utan att överdriva. Ett par tusen bilder och en väldig massa mil.
Jag är så glad över alla vänner, föräldrar och släktingar som har kunnat njuta av gemenskap, ett underbart väder och positiva stunder utanför olika skolor i min gamla hemstad Hässleholm.
Den här dagen har varit en hel del mer än studenternas sköna eftermiddag. Den började ganska tidigt hemma hos mina föräldrar med lite planering inför nästa lördag och vernissagen på Hovdala. Efter det bar det iväg förbi Lund med drönaren för film och bilder. Varför berättar jag en annan gång.
Sedan rullade bilen tillbaka mot Hässleholm och studenterna. En skön dag, minst sagt...
Jag önskar er alla en riktigt underbar helg!

På en åker i Borgeby utanför Lund. Min drönare jobbade och jag njöt av solen.

 Tekniskan i Hässleholm.

 Bra tryck ute bland vänner och släktingar

 Patric och Peter ser till att allt går rätt till.

 Någonstans under mitten av den här dagen

 Tekniskan

 Moa och hennes klass på Jakobskolan i Hässleholm

 Vill du beställa en bild? Mejla mig på jorgen@kontinent.se

 Med fötterna på jorden, liksom...

Dylan och Kurre. En fin stund uppe på vår balkong. Dagens sista bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar