måndag 26 juni 2017

Här köper du boken!


Samma dag som det var en osannolik och galet fullsatt vernissage på Hovdala slott så släpptes boken. Den har sålt så bra att jag får nypa mig i armen. Det finns så klart fler böcker och jag blir glad för varje beställning!
Här köper du böcker:
Med fötterna på jorden - Jörgen Johansson
Boken kostar 395 kronor och jag skickar den till dig samma dag som du beställer. (Porto tillkommer)

Jag är grymt glad över att alla dessa underbart inspirerande vänner har deltagit i några av de här 256 sidorna.
Lars Dareberg ska ha ett stort, STORT tack för en underbar film som visas i utställningshallen på Hovdala. Skynda dig dit!
 Familjen Jeppsson är såklart en viktig del av boken...

 ...Carlo Behrens i Hamburg likaså.

Några av Sveriges underbara och fantastiska fotografer. Årets bild i Jönköping 2016.

Romerna i Hässleholm som jag följt är också en viktig del av boken. 
Dylan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar