söndag 21 maj 2017

Trehundratrettiosex bilder...än så länge

Bilder som jag vill ha med men som tyvärr inte får plats

Klockan är just nu 03.02. Jag vill gå och lägga mig men ligger aningen efter. Imorgon är det deadline.
Boken ska börja tryckas på måndag och samtidigt som jag mår bra så kittlar det i magen.
Jag saknar bilder. Detaljer som är viktiga får inte plats av olika anledningar. Jag pusslar.
Tjugofyra olika personer har skrivit var sin text till i här boken. Jag har såklart läst allt och är minst sagt glad och känslomässigt imponerad över slutresultatet. Vilka som har skrivit?
Lars Dareberg - Fotograf
Moa Karlberg - Fotograf
Pia Lobell - Journalist
Carl-Johan Bauler - Journalist
Jörgen Alström - Fotograf
Magnus Laupa - Fotograf
Anna-Lena Brundin - Komiker, sångerska och författare
Kent Wisti - Präst
Anna Wallentheim - Politiker
Emil Malmborg - Fotograf
Jens Olsson - Slottschef, Hovdala slott
Anders Hansson - Fotograf
Alexander Mahmoud - Fotograf
Niclas Hammarström - Fotograf
Christoffer Hjalmarsson - Fotograf
Jan Sigurd - Författare och låtskrivare
Bodil Jönsson - Fysiker och författare
Bertil Nilsson - Journalist
Anders Mårtensson - Författare och journalist
Mats Billsten - Läkare
Aleksander Gabelic - Ordförande i svenska FN-förbundet
Caroline Alesmark - Författare
Zakarias Tallrot - Brottare
Hasse Andersson - Musiker

Boken kommer att bli på 256 sidor. Jävligt mycket fötter...men jag skulle vilja ha fler av olika anledningar. Några sidor till, liksom...
Samma dag som det är vernissage på Hovdala slott så finns boken till försäljning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar