onsdag 10 maj 2017

The Rolling Stones

 Roskilde i juli 2014

Jag såg häromdagen att Stones skulle ut på turné igen. Premiär i Hamburg i början av september.
Jag har sett Stones en väldig massa gånger. Ett par av de jag minns bäst kan ni kolla här:
Den tredje augusti 1990 -  Eriksberg, Göteborg - Urban Jungle
Den trettioförsta juli 1998 - Ullevi, Göteborg - Bridges to Babylon

De här bilderna fotograferade jag på Roskildefestivalen 2014.
En magisk konsert. Kanske hade det med fotograferingen att göra?
Jag minns att Antti Vuorenniemi var till stor hjälp med kamerautrustning, pilsner och annat.
Tack Antti!
Den tredje juli 2014 - Roskildefestivalen -  14 on Fire

Jag är fortfarande sjuk. Mer feber idag. Jag har inte tid och ork att vara sjuk imorgon...


 Keith och Mick

 Roskildes stora Oreangea scen var just den som Stones använde på turnén 1976




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar