torsdag 4 maj 2017

Minnen!

                                   
 Dalai Lama och Lars Winnerbäck

Jag var bildchef på Norra Skåne i Hässleholm ett par år innan jag gick vidare till Skånska Dagbladet i Malmö. Jag var där i tre år innan jag sade upp mig och blev frilans. Vi gjorde fantastiska tidningar på den tiden. 
De senaste dygnen har jag letat efter de sista bilderna till boken om mina fötter och då hittade jag bland annat de här bilderna från min tid på Skånska Dagbladet.
Vilken skillnad på då och idag...

Ola Salo och Jesus Christ Superstar

 Kronprinsen i Malmö. Dottern Ulla till Hugo Åberg. Hon gick bort 2011

En dag då det var bråk i Malmö. Den här bilden blev kul.

 Dolly Parton på gamla fotbollsstadion i Malmö

 Kungen

 Area 51, Nevada, USA

 Minns inte var jag tog den här bilden. Vacker!

 Magdans för äldre i Malmö

Rosengård, Malmö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar