måndag 22 maj 2017

Fyrahundrafemtioåtta bilder senare!


Kan du gissa vad jag har gjort i Stockholm idag?
Jag har hämtat hem fyrahundrafemtioåtta bilder från Canon och underbare Per Carlsson.
Fotografierna som kommer att vara en del av utställningen på Hovdala är på väg hem till Finja.
Imorgon bitti kommer jag och mina föräldrar att skära bitar av alltihop innan jag far ner till Malmö och en av mina fina sponsorer, Printhuset Electra, för att få allting monterat.
Kan du gissa vad jag mer har gjort i Stockholm idag?
Jag har haft fina timmar tillsammans med Jeanne Jeppsson på såväl tåget upp som ner och dessutom en stund på Fotografiska.
Allt jag har att säga är: "I know not these my hands". Hade det stått "I know not these my feet" så hade jag varit övertygad om att det handlat om Hovdala slott och min utställning. Punkt och slut...

 Jeanne och utställningen "I know not these my hands" av Cooper & Gorfer

Jeanne och den stora utställningen "Like a Horse"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar