torsdag 11 maj 2017

Bokomslag?



Fyra sidor ur den första delen i boken

Jag har aldrig varit med om att dagarna går så fort som nu. Skillnaden mellan min febrigt sjuka dag igår och den här torsdagen är ganska märklig. Febern är fortfarande kvar och halsen mår inte riktigt bra men, men, det är mycket bättre än igår. Min sängliggande onsdag verkade aldrig vilja ta slut till skillnad från den här torsdagen som varit ganska galen.
Jag har fått in ganska många texter idag. Jag har inte berättat om detta tidigare men hade tänkt att göra det ikväll. Några av de som betyder mycket för mig av olika anledningar kommer att medverka i boken. En del fotografer, politiker, skribenter och dessutom idrottare, skådespelare och musiker medverkar med korta och intressanta texter. Jag väntar fortfarande på några stycken men de senaste dagarna har tiotalet, på många olika sätt, magiska små saker landat i min inbox.
Boken kommer att bli på 272 sidor. Den första delen kommer att handla om mitt möte med människor. Det handlar om mina år som dokumentärjournalist och här kommer det att finnas bilder som inte bara har med marken och fötterna att göra. Jag vill beskriva och hoppas det blir vackert...
Jag älskar InDesign! Tack Adobe!

Det du ser här nere är ett ofärdigt förslag på omslaget. Vad tycker du?

Bokomslag? Vad tycker du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar