måndag 17 april 2017

Om exakt två månader...

Köpenhamn förra veckan...

Idag är det två månader kvar till vernissagen. Den sjuttonde juni smäller det!
Hjärtat klappar ganska hårt och jag undrar om jag kommer att bli klar i tid? Klart jag blir!
Jag sitter mer eller mindre dagligen på mitt kontor. Jobbar med bilder, texter och bok. Snart är det dessutom dags för att göra några olika annonser till tidningarna Norra Skåne och Skånska Dagbladet.
Jag har börjat med intervjuer till ett par magasin. När vi närmar oss blir det lite radio och kanske dessutom tv. 
Vet du vad? Det kommer att bli stor fest på Farozon den kvällen. Alltså lördagen då Hovdala drar igång utställningen. Jag är stolt och glad över att få göra en väldigt speciell spelning den där aftonen tillsammans med samma fantastiska gäng som var med i Tyringe förra lördagen. Dylan är såklart min självklara pianist. Det kommer att finnas 200 fribiljetter och en del kommer att lottas ut här på min blogg fram i slutet på maj. Häng med!

...Österlen idag.

1 kommentar:

  1. Låter ju spännande!! Kanske man skulle hasa sig ner och bevittna det hela :)

    SvaraRadera