söndag 2 april 2017

Dylan, Glenn, min granne Marie och jag...


Dylan och Glenn

Det var väldigt länge sedan jag njöt av att få vara en del av en kväll på en scen. De senaste åren har det mest varit lite stressigt och inte alls så grymt kul som det var förr under åren tillsammans med Loserville. Igår blev det just så igen. Otroligt roligt, inspirerande, spännande, lyckligt och en väldig massa annat tillsammans med min son Dylan och ett band som fick mig att nypa mig i armen.
Vi spelade ett gäng låtar från tiden med Loserville. Musik som skrevs mellan 1997 och 2010.
Kommer du ihåg Stillwell Avenue, Prettiest Girl in Town, Saturday Nights and Sunday Mornings, Love is a MF och Empty Baseball Park? Vet i tusan om det har varit bättre live än igår?
Vi var en del av invigningen av Tyrehallen i Tyringe. En fin publik och en kväll att minnas.
Vi kom till arenan redan klockan femton men eftersom sounchecken, såklart, för det mesta drar ut på tiden så passade jag och min kamera på att ta en promenad i byn. Det blev några bilder på fötterna. Såklart!
Den här veckan har handlat väldigt mycket om repetitioner tillsammans med Dylan. den veckan som kommer är jobb, möten, utaställning, presentationer, sponsring och en väldig massa annat.
Hänger du med?

Kristina och Johan Berglund live on stage

Dylan går igenom noterna till Love is a MF ett par minuter innan vi går upp på scen

Körer från Tyringe och Röke invigde kvällen. Min granne Marie Janson i mitten :)

Fantastiske Joel Strömgren

Helene sprayar, Glenn nyser och jag fotograferar

Paus i Tyringe innebar en väldig massa fotbilder. Den här är från nyinvigda Tyrehallen

Ser du paddan till vänster i bild? Jag upptäckte inte den förrän jag kollade på mina kort i morse.

Jag och mina vänner i poporkestern

Konferencier Håcan Nilsson

The Band!

Glenn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar