fredag 28 april 2017

I morgon släpps biljetterna!!!!


Lördagen den sjuttonde juni blir väldigt annorlunda för mig. För det första så blir det en underbar vernissage på Hovdala slott. Jag lovar att återkomma med tider så fort allt är bestämt och fixat.
En sak som är helt klar är att det kommer att bli efterfest och musik på Farozon inne i Hässleholm på kvällen. Detta blir ju en av de största dagarna och kvällarna i mitt liv.
Mixess kommer att vara en del av den här aftonen tillsammans med Chris L Svensson och Johan Åberg. Jag och Dylan kommer att spela tillsammans med Sonic Town, den underbara orkestern som vi fick vara en del av i Tyringe för ett par veckor sedan. Magi!
Tänk att få göra alla de där sakerna som har varit någonslags stor kärlek genom livet. Förutom vernissage och musik så kommer även boken att finnas tillgänglig den dagen.
Jag får nypa mig i armen.
En annan ganska underbar sak är att Lars Darebergs film kommer att vara en del av allt det här.
Nu får jag nypa mig i armen igen.
Biljetterna till Farozon kommer att släppas på Tickster i morgon klockan 10.00
Här har du en länk (den öppnar inte förrän 10.00 imorgon):
Kvällen på Farozon 

Jag önskar er alla en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar