lördag 15 juli 2017

Niclas Brandt

 Niclas på väg upp på scenen tillsammans med Hasse och violinisten Jannike Stenlund

Ikväll har jag påbörjat ett reportage och ett dokumentärt projekt som jag skulle ha gjort för ett par år sedan. Min vän Niclas Brandt är en fantastisk pianist som jag har fått ha med i flera olika musikaliska projekt. Han är dessutom en riktigt god vän.
Han är med och spelar i en väldig massa olika sammanhang. Inte minst som kapellmästare i Hasse Anderssons Kvinnaböske Band. Dessutom är Grönwalls en viktig del för honom.
Hade det inte varit för att jag kommer vara på resande fot hela nästa vecka så hade jag följt med honom och just Grönwalls till Malugn imorgon.
Hur som helst så blev det en skön och vacker start i Svedala ikväll.
Glad lördag på er alla!

 Publiken i Svedala ikväll

 Hasse Andersson

Kapellmästaren Niclas Brandt

En vacker kväll i Svedala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar