onsdag 26 juli 2017

Kärlek på tre väldigt annorlunda sätt...


Carlo & familjen Jeppsson

Tänk så stort det känns att ett magasin här i vårt land valde att berätta om såväl fötter som Carlo och familjen Jeppsson. Fotosidan ville beskriva mitt liv och mina tvära kast som fotograf. Detta gör mig glad och stolt. Tre olika saker som är så grymt olika att det är svårt att förstå hur ens jobb hänger ihop. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, reportageserien om familjen Jeppsson är inget jobb. Det är kärlek. Carlo är en helt annan sak och mina fötter har du nog förstått så här dags. Eller hur?
Ett stort tack Magnus Fröderberg!

Ni följer väl Lars Dareberg och hans blogg? 
Idag har han gjort ett inlägg om magasinet Fotosidan och deras reportage om mig.
Kolla här: Lars Dareberg 

Med fötterna på jorden - Hovdala slott 17/6 - 1/10 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar