söndag 26 mars 2017

Massor med känslor och kommentarer...


När jag jobbade som bildchef på Skånska Dagbladet 2009 så hade jag möten med KVH (kvalificerad vård i hemmet) i Malmö. Jag skulle börja följa och dokumentera deras arbete. Detta var något som jag som fotograf hade sett fram emot att få göra. Tyvärr sade jag upp mig från SkD och just detta blev en av anledningarna till att reportagen försvann.
Under den senaste månaden av tjugohundrasjutton har jag följt, dokumenterat, intervjuat och varit en del av det som förr hette KVH men som idag heter ASIH (avancerad sjukvård i hemmet).
De senaste veckorna har jag fått massor med vänner som jag av olika anledningar kommer att fortsätta följa, fotografera och vara en del av på något sätt.  Jag har mycket att berätta. Massor med bilder att visa. Den senaste månade tog jag bortåt femtusen skarpa kort och trots att flera av dem var en tanke till helgens första, stora reportage så blev jag tvungen att spara dem inför framtiden. Förstår du? Har du sett reportaget? Annars kollar du här:
"Vi finns i din närhet"








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar