torsdag 2 mars 2017

En dag på jobbet...

Ängelholms flygplats

Idag har varit en sådan där dag som liksom bara blåser bort. Tyvärr. Full fart från tidig morgon ända till, typ, nu. Jag vet inte hur många mil det har blivit idag men bilen verkar precis som jag trött och behöver vila. Imorgon bitti drar vi iväg igen...
Det började i förmiddags med ett fint möte på Hovdala slott. Ett helt gäng diskussioner, planeringar och massor med tankar, idéer och skratt inför utställningen i sommar. Efter detta bar det iväg lite kors och tvärs, bland annat till flygplatsen utanför Ängelholm. Har du varit där? Wow, vilket fint litet ställe. Imponerande! Den här bilden berättar inte särskilt mycket men var liksom det enda jag kunde dela med mig av ikväll.
Jag har börjat så smått med en ny och omfattande serie reportage som är väldigt känslomässiga, berättande och berörande. Vad det handlar om berättar jag när jag kan och får.
God natt, vi ses imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar