söndag 5 mars 2017

Familjen Jeppsson!

 Patricia och Patric Jeppsson, någonstans i Skåne

Snart kommer nästa stora reportage om familjen Jeppsson. Vi kommer såklart att försöka berätta hur läget är och hur Jeanne och hennes förbannade cancer hela tiden för en kamp mot varandra. Men just detta avsnitt kommer att handla om vardagen, om deras hobby och hur livet faktiskt känns ganska vanligt och normalt. 
Jag vågar inte ens berätta hur den här helgen har varit. Galen är liksom förnamnet men jag känner mig lik förbannat pigg och tämligen full av ork. Jag hoppas kanske redan imorgon kunna berätta om såväl fredag som lördag och natten till idag. 
Jag blev minst sagt glad tillsammans med Patricia, Patric och Dylan på en rejäl rundtur under dagens grymt snöiga, regniga och kalla eftermiddag. Både Patric och Patricia har ett starkt engagemang för ruinturism och man kan minst sagt säga att jag och Dylan också föll pladask i dag, vädret till trots.
Jag har under den här veckan även följt med Jeanne vid ett par tillfällen. Kanske berättar jag om detta om ett par dagar eller så får ni helt enkelt vänta till reportaget som landar i ditt knä en lördag om ett par veckor.
Jag vill att ni klickar på länken och går ut och kikar på Patrics hemsida om ruinturism:

 En otroligt inspirerande och vacker plats trots regn, snö och på tok för blöta fötter

 Patricia Jeppsson på jakt efter något hon aldrig tidigare har sett

Patrics hjärta strax utanför huset i Mala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar