söndag 8 januari 2017

Åhhh, äntligen!

Hamburg Hauptbahnhof

Den sista dagen förra året gjorde jag mitt allra sista inlägg på min egen hemsida. Sedan den elfte mars  tjugohundrafjorton så har jag fotograferat, skrivit och berättat om mina dagar. Jag är väldigt glad att så många har följt vad som från början skulle vara någon slags lattjolajban-dagbok. Tro mig, jag har haft massor med hjälp av detta för att kunna gå tillbaka och kika på viktiga och oviktiga händelser. Inte minst så har det ibland varit gott att kunna hitta rätt datum för olika saker.
En anledning till att jag bestämde mig för att flytta från hemsidan till en blogg är för att det är lättare att se nya inlägg och för att kunna följa på ett enkelt och bra sätt. Här kan man dessutom göra inlägg och konversera med mig direkt på sidan. Tidigare har det bara diskuterats på facebook.
Precis som tidigare så kommer ett inlägg varje dag. Det kommer allt som oftast att bli mer än en bild. Ibland blir det filmklipp och emellanåt kommer de nya avsnitten av mina olika vloggar att ha premiär här.
Det är fortfarande lite snickrande innan allt är klart. Det här inlägget får betraktas som något slags smygpremiär. Jag kommer bland annat att lägga ut lite länkar till de bloggar jag själv följer.
Smått och gott...
Håller tummarna att ni hänger på!

Alla ni som följer mig på instagram har sett de här båda bilderna tidigare.
Vill du hänga på mina bilder inför utställningen på Hovdala Slott i sommar så kolla här:
Med fötterna på jorden - Instagram

Köpenhamn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar