torsdag 28 december 2017

2017 är ett år som har berättat en hel del- Härifrån och framåt


2017 är för mig ett år som jag kommer att minnas resten av mitt liv. Det är en del av mina tid som har varit viktigt och betydelsefullt. Under det här årets sista dagar kommer jag att berätta om det som varit viktigt, engagerande och betydelsefullt. Ibland humor, ibland sorg, emellanåt tungt, trist och för jävligt. För det allra mesta har det varit ganska kul.

Härifrån och framåt är en reportageserie som började hösten 2016. Jag tror att väldigt många vet precis vad detta handlar om. Familjen Jeppsson bor i Mala utanför Hässleholm och detta har utan tvekan varit en väldigt viktig vänskap.
"Detta är en reportageserie och en berättelse om livet, om glädjen, om sorgen, om den satans sjukdomen cancer och mitt i allt detta den helt vanliga och ögonblickliga vardagen."

Det har i år handlat om fyra reportage, det femte är på gång och går i tryck på lördag.
Klicka på bilderna för att komma ut till Skånska Dagbladet och Norra Skåne där ni kan kika på och läsa reportagen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar