söndag 24 september 2017

Den sista veckan...


Nästa söndag klockan 17.00 är min utställning på Hovdala slott över. Allt plockas ner efter 106 dagar. Fantastiska dagar. Jag är glad, tacksam och stolt över att en elva år lång resa har fått så mycket kärlek och respons. Tack!
Jag kommer att ta med mig den där boken hem som så många har skrivit i under utställningen. Jag kommer slå in den till mig själv som en julklapp och läsa den i lugn och ro hos mina föräldrar på julafton. Ett stort tack till er alla för en av de bästa julklapparna någonsin!
Nästa helg (30/9-1/10) så kommer jag att finnas på Hovdala. Vill du komma dit för att kika, prata och kommentera så är du mer än välkommen. Jag lovar att återkomma med vilka tider som är aktuella.
Från och med nu drar den sista veckan igång 💕


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar